Design for (every)one – D4E1
Co-creatie van hulpmiddelen op maat met een team van ergotherapeuten.
Co-creatie van hulpmiddelen op maat met een team van ergotherapeuten.
Volkstuin 2.0 winnaar van de Social Creativity Cup 2020!
Sociale interactie op een creatieve, positieve manier stimuleren. Daar zet Howest al vele jaren op in. Om deze ‘sociale creativiteit’ breder in de kijker te zetten, organiseerde de Hogeschool West-Vlaanderen op 1 oktober 2020 het allereerste ‘Social Creativity Congress’ in Brugge.
KUBO is een digitale oplossing voor scholen in het Zuiden, aangeboden door vzw Afrodidact.
Het Cupido project gebruikt cultuur (kunst, dans, muziek, …) en cultureel erfgoed als motor voor regionale ontwikkeling en het versterken van sociale cohesie binnen verschillende regio’s in Europa.
We App To Move, een digitale tool die kwetsbare jongeren helpt sport- en bewegingsactiviteiten te ontdekken en meteen contact te treden met elkaar. Zo kunnen ze elkaar stimuleren om samen aan het sporten te gaan.
Dé ruimte die volop inzet op creativiteit, ontmoeting, connectie en samenwerking.